Nieuws

COVID-19 virus update

Wij geven om de gezondheid van onze cliënten en medewerkers. Daarom hanteren wij onderstaande richtlijnen omtrent het COVID-19 virus.



Gezondheidsklachten
Indien u klachten ervaart, zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts willen wij u vragen om uw afspraak te verplaatsen. Dit geldt ook wanneer u zich niet prettig voelt om te komen. We brengen geen kosten in rekening bij het afzeggen van uw afspraak.
Uiteraard blijven onze behandelaren ook thuis bij bovengenoemde klachten. Wij nemen dan contact met u op om uw afspraak te verplaatsen.

Afspraken (tot 6 april 2020)
-In de meeste gevallen blijven onze behandellocaties open en kan uw afspraak doorgaan. Wanneer dit niet het geval is, nemen wij contact met u op om uw afspraak te verplaatsen.
-Cliënten met Diabetes Mellitus die een reguliere afspraak hebben staan, worden gebeld door ons om de afspraak naar een later moment te verplaatsen. Telefonisch stemmen we uiteraard wel met u af hoe het gaat.
-Cliënten waarbij een huisbezoek is ingepland, worden door ons gebeld om af te stemmen in hoeverre het huisbezoek noodzakelijk is.  Bij spoed zijn we bereid om te komen, mits u geen gezondheidsklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts) ervaart.

Hygiëne
We volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Wij geven tijdelijk geen handen en onze behandelaren wassen/desinfecteren nog vaker hun handen.

Contact
Onze klantenservice is bereikbaar voor al uw vragen. We zijn bereikbaar op telefoonnummer: 088 – 031 3000. We hopen op uw begrip en medewerking.

Delen:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.